سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جوک جمله سازی

به یکی می گن با توله سگ جمله بساز میگه توله سگ ضربدر عرض سگ برابر است با مساحت سگ.

  

معلم  : وقتی می گوییم : " دانش آموزان کلاس تکلیف های خود را با میل انجام می دهند" . " میل " در این جمله چه نوع کلمه ای است؟
دانش آموز : اجازه! حرف اضافه!! 

به یارو میگن یه چیزی بگو توش آب باشه میگه شیلنگ 

 

به اصفهانیه می‌گن با لوستر جمله بساز می‌گه: سه تا دوست دارم یکی از یکی لوستر!

 

یه طرف گفتن: با وطنم جمله بساز. طرف گفت: دیروز رفتم حمام و تنم را شستم! به طرف گفتند: منظورمون ( ط ) دسته دار بود. طرف گفت: اتفاقا با تی دسته دار تنمو شستم

 

به یارو میگن یه جمله بساز که توش آب باشه . میگه : لوله

 

به حیف نون میگن با جیش جمله بساز میگه علی با آبجیش رفت سینما. می گن خره منظورمون شاش بود: می گه خب با داداشاش رفت!

به یکی میگن با هندونه جمله بساز... میگه هند اونه که بغل پاکستانه.

به ترکه میگن با شمشیر جمله بساز . میگه : فداتشم شیر می خوای ؟؟؟

 


به غضنفر گفتن که با کاروان یه جمله بساز گفت : توی حمام هیچوقت دوش کاروان رو نمی کنه

 


به لره میگن با"قیمت"جمله بساز میگه:مامان بدو تو اشپزخونه که خورشت قیمت سوخت

 


به غضنفر میگن با اتوبوس جمله بساز میگه: اطو بوس کردم لبم سوخت

 

به ترکه میگن با مادر جمله بساز؟میگه مادر تهران زندگی میکنیم.


به ترکه میگن با نسترن جمله بساز میگه نمی تونم می پرسن چرا ؟ میگه آخه من با اون جیگر طلا همه کار کردم الا جمله سازی

 


به ترکه میگن با "آجر" جمله بساز, میگه ایلده با آجر که جمله نمی سازن, با آجر دیوار می سازن

 

به ترکه میگن با "فرشاد" جمله بساز. میگه, روح غضنفر شاد


به لره میگن با "نخ سوزن" جمله بساز. میگه, من غذا های ایرانی رو دوست دارم نخصوزن چلوکباب


به اراکی میگن با تلاش جمله بساز میگه چند روز پیش زنم تلاش گم شد


به ترکه میگن با شیشه جمله بساز, میگه ساعت یک ربع به شیشه

 

به معتادی گفتند با 45 و 46 و 47 و 48 جمله بساز. گفت : چلا پنجه می کشی؟ چلا شیشه می شکنی؟ چلا هف نمی زنی ؟ چلا هشتی ناراحت؟


به ترکه میگن : با بقیه جمله بساز. میگه : ما دیشب پیتزا خوردیم ! میگن : پس بقیه اش کو ؟ میگه : تو یخچاله .

 

به ترکه میگن با آش جمله بساز میگه محمدی اش صلوات !


یه روز به یه ترکه میگن با ماهیچه جمله بساز میگه: خر در برابره ما هیچه

 

به ترکه می گن با لوبیا یک جمله بساز. ترکه می گه : کوچولو بیا!


به ترکه میگن با زن جمله بساز، میگه تو دهاته ما با زن بچه میسازن نه جمله

 


 


 

 

 

 


 





       



کلمات کلیدی :