سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مرگ با آدامس

انفجار آدامس در دهان یک دانشجوی اوکراینی منجر به ترکیدگی آرواره و مرگ وی شد.
به گزارش راسخون به نقل از روزنامه دیلی تلگراف ، یک دانشجوی بیست و پنج ساله شیمی در اوکراین که پلیس نام وی را فاش نکرد مشغول کار در منزل والدینش بود که ناگهان بستگانش با شنیدن صدای انفجاری به اتاق وی شتافتند و دیدند که وی کشته شده و نیمه پایین صورتش بر اثر انفجار آسیب جدی دیده و شکلش را از دست داده بود.
به گزارش خبرگزاری ریا نووستی روسیه ، آزمایش‌های پزشکی قانونی نشان داده است سطح آدامس آغشته به یک ماده شیمیایی ناشناخته بود که تصور می‌شود نوعی ماده انفجاری بود.
گفته می‌شود دانشجوی کشته شده آدامس را در اسید سیتریک فرو برده بود. پلیس ماده دیگری نیز در کنار جسد وی کشف کرد.
ماموران تحقیق معتقدند آن دانشجو ممکن است آن دو ماده را با هم اشتباه کرده و شروع به جویدن آدامسی کرده است که آغشته به یک ماده ناشناخته بود.


کلمات کلیدی :

مشهورترین هکرهای جهان را بشناسید

فرد نفوذی به داخل سیستم نامه های الکترونیکی پایگاه مطالعاتی آب و هوا در انگلستان، نامه ها و مدارکی را از این پایگاه بر روی اینترنت منتشر کرده که نشان می دهد دانشمندان با پیچیده کردن اطلاعات و فریب مردم قصد باوراندن تئوری گرمای جهانی را دارند اما دانشمندان اعلام کرده اند متن این نامه ها تغییر پیدا کرده و تنها نشان می دهند که دانشمندان در حال گفتگوهای بی پرده و صریح در رابطه با بحران گرمای جهانی بوده اند.

در ادامه لیستی از مشهورترین هکرهای جهان که هر یک خسارات قابل توجهی را به شرکتهای مختلف وارد آورده اند و در نشریه تلگراف منتشر شده است، ارائه می شود.ادامه مطلب...

کلمات کلیدی :

بر جی با قیافه عجیب

سلام از کاهای جالب ژاپنی ها ساخت این برج باحال هستش که برای دیدن
عکس هاش به ادامه مطلب برین...

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : برج

درازترین سوسیس جهان

آشپزان شهر وینکوسی(Vinkovci) کرواسی در 250 کیلومتری زاگرب با تهیه و پخت یک سوسیس 530 متری رکورد درازترین سوسیس جهان را به نام خود کردند.


بزرگترین سوسیس جهان در شهر وینکوسی کرواسی ::( قابل توجه سینا).....ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : دراز-سوسیس-سینا-ترین

قوانین عجیب در دنیا

قوانین عجیب در دنیا
واقعا باید خدا رو شکر کنیم که در ایران زندگی می کنیم...

جویدن آدامس در سنگاپور ممنوع است.

- تقلب کردن در مدارس بنگلادش غیر قانونی است و افراد بالای 15 برای تقلب به زندان فرستاده می‌شوند. (فک کنم هممون زندانی می شدیم!!!!!) 
ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : مطالب جالب، قوانین عجیب در دنیا، جرایم نامعقول

حقیقت هایی باور نکردنی از مردم دنیا

حقیقت هایی دور از ذهن و باور نکردنی در باره مردم دنیا
پیشنهاد می کنم از دست ندید....

وقتی William Henry Harrison رئیس جمهور وقت آمریکا برای انجام مراسم سوگند ریاست جمهوریش به محل انجام مراسم رفت سرما خورد و یک ماه بعد از ریاست جمهوریش بر اثر سینه پهلو درگذشت !

وقتی که یه کارگر ساده راه آهن بنام Phineas P. Gage در حال کار کردن بادینامیت بود ، ناگهان دینامیت در کنارش منفجر شد و یه میله آهنی یک متری به وزن 900 گرم مستقیما از طریق کاسه چشمش وارد کاسه سرش شد ! بطرز اعجاز آمیزی این کارگز طوریش نشد (حتی بیهوش هم نشد !!! ) و فقط دید چشم چپش از بین رفت که اون هم بعد از یکی دو سال به سر جای خودش برگشت.ولی نکته حیرت آور اینکه بر اثر این اتفاق شخصیت این مرد کاملا عوض شد و از یک مرد کاری و دست و دلباز به مردی تنبل و بخیل تبدیل شد !!! 
ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : مطالب جالب، باور نکردنی، مردم دنیا

حقایق جالبی از زندگی دو رئیس جمهور امریکا

حقایق جالبی از زندگی دو رئیس جمهور امریکا
واقعا شباهت های باور نکردنی دارن.....

«آبراهام لینکلن» در سال 1846 به کنگره راه یافت و «جان اف کندی» در سال 1946 

«لینکلن» در سال 1860 به ریاست‌جمهوری انتخاب شد و «کندی» در سال 1960
ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : رییس جمهور، کندی، لینکلن، مطالب جالب، دانستنی